Tisztelt Hölgyeim/Uraim és kedves Szülők!
Szeretnénk ezúton tájékoztatni Önöket, hogy 2021. november 01-től életbe lépett az elektronikus vény (E-vény) felírási kötelezettség a gyógyászati segédeszközök, így a hallásjavító implantátumok támogatott elem kiadása esetében is.
A zavartalan kiszolgálás érdekében, kérjük, ezentúl előre jelezzék javítási és elem igényüket.
A támogatott javítások továbbra is papír alapú vényen történnek az implantátumoknál, ebben egyelőre nincsen változás.
A támogatott elem felírási igényt mindenképpen szükséges előre jelezni, ebben az esetben javasoljuk a klinikai centrummal, illetve audiológáinkkal vegyék fel a kapcsolatot.
Kérjük vegyék figyelembe az igénylés során, hogy az elektronikusan felírt vény esetében támogatott elem postai úton történő kiküldése ezentúl már nem lehetséges.
Javasoljuk, hogy a zavartalan ellátás, vény felíratás érdekében lépjenek kapcsolatba audiológiai szakrendelőink egyikével, melyek az ország 48 pontján megtalálhatóak.
Az Önhöz legközelebb eső szakrendelőnket weboldalunkon az alábbi helyen tudják elérni:
www.victofon.hu/hu/audiologiak
További kérdés esetén kérjük, az ugyfelszolgalat@victofon.hu, az implant@victofon.hu e-mail címen, illetve a 06-1-302-0632 vagy a 06-30-311-4123 telefonszámon keressek bennünket.
Köszönjük szíves figyelmüket és együttműködésüket.
Tisztelettel,
Victofon Kft.
Tájékoztatás a hallásjavító implantátumok támogatott elem kiadásáról és javításáról!
2021. november 01-től életbe lépett elektronikus vény szabályozás miatt változás történt a hallásjavító implantátumok támogatott elem kiadásában és javításában! Amennyiben Önnek vagy gyermekének hallásjavító implantátum processzora van, kérjük tekintse meg alábbi tájékoztatónkat: