Victofon általános szerződési feltételek
ÁSZF
Alapadatok és szolgáltatásaink
Audiológiáinkon szakorvosi vizsgálatokat, hallásvizsgálatokat, hallásjavító eszközök és tartozékok értékesítését (gyógyászati segédeszközök forgalmazását), beállítását, valamint karbantartását végezzük. A javításokat a 1068 Budapest Szondi utca 98/A. címen található központi szervizünkben végezzük el, de bármely audiológiánk átveszi a készülékeket javításra. Audiológiáink aktuális listája és elérhetősége a www.victofon.hu oldalon megtekinthető.
Az általunk biztosított szolgáltatások és szakorvosi vizsgálatok alapesetben díjkötelesek, a díjak az audiológiákon kihelyezett árlistákon megtekinthetőek.
NEAK (korábban OEP) támogatások
A hallásjavító eszközeink széles körének megvásárlását és szervizelését a NEAK (Nemzeti Egészségbiztonsági Alapkezelő) támogatja. A támogatott típusok köréről és a támogatás mértékéről a Victofon Kft. audiológiái nyújtanak felvilágosítást.
A NEAK támogatás feltételei a következők:
- Érvényes TAJ kártya, illetve TAJ szám.
- Ha már vett igénybe korábban támogatást, az előző készülék kihordási idejének lejárata (6 év).
- Szakorvosi vizsgálat, és a szakorvos által szabályosan kiállított vény.
Közgyógyellátási igazolvány terhére történő vásárlás esetén szükséges az előzőeken felül:
- Érvényes közgyógyellátási igazolvány.
(Nem minden támogatott készülék adható közgyógyellátási igazolvány terhére!).
Teljes áron hallássérülésnek megfelelő hallókészüléket bármikor vásárolhatóak.
A kihordási időt (6 év) követően a NEAK nem támogatja a készülékek javítását, ilyen esetekben az eszköz javítása csak teljes áron hajtható végre. A 6 éves kihordási időt követően az ügyfél újra NEAK támogatásra jogosulttá válik.
A hallókészülékek működtetéséhez energiaforrásként szolgáló elemeket csak 18 éven aluli betegek esetében támogatja a NEAK. Fülilleszték/vékonycső/vastagcső esetében csak 18 éven aluli és közgyógyigazolvánnyal rendelkező betegeket támogat a NEAK.
(A fülilleszték/vékonycső/vastagcső a fülmögötti hallókészülékek szükséges tartozéka, amely a hallókészülék hangját a hallójáratba vezeti.)
Garanciális feltételeink
Új hallókészülékeknél a garancia a gyártók által vállalt garanciális feltételek alapján a jótállási jegynek megfelelően, típustól függően vásárlástól számított 1, 2 vagy 3 év. A vásárlás dátuma a vényen szereplő kiadási dátummal egyezik meg.
Garancia időn túli szerviz esetén a garancia 6 hónap, de csak a kicserélt vagy javított alkatrészekre vonatkozik.
A készülékekre és a javításra vállalt garancia érvényét veszti, amennyiben a vásárló a terméket nem rendeltetésszerűen, nem a kezelési útmutatóban foglaltak alapján használja, helytelenül tárolja, kezeli vagy rongálja.
Garanciális jogok elveszítésével járó esetek (nem kizárólagosan):
- Nem megfelelő gyakoriságú vagy hatékonyságú tisztítás (erős fülzsírszennyezés).
- Külsérelmi nyomok a készülékházon.
- Törés vagy roncsolódás (pl.: ráléptek a készülékre).
- Vízkár (vízbe ejtés, fürdés közbeni használat, úszás a készülékkel).
- Hőhatás (sugárzó hőforrásnak kitett helyen tárolás).
Gyártás és próbahordás
Hallójárati hallókészülékek illesztékét és fülmögötti hallókészülékékek illesztékét egyedileg gyártjuk fülből vett lenyomatok alapján. A várható gyártási határidőről az ügyfeleinket tájékoztatjuk. Amennyiben a becsült határidő nem tartható, értesítjük az ügyfelet.
A fülmögötti készülékeket audiológiáink raktárkészletről értékesítik.
Garantáljuk, hogy az audiológiánkon elvégzett vizsgálatok alapján, az ön halláspanaszaira megoldást nyújtó hallókészüléket készítünk. Új készülékéhez 15 napos próbahordási időszakot biztosítunk, mialatt dönthet úgy, hogy a készüléket mégsem kéri. Ilyen esetben a hallójárati készülék esetében csak az egyedi készülékház, fülmögötti készülékek esetében csak az illeszték/vékonycső és a dóm árát kell megtérítenie.
Hallókészülék javítás
Minden javításra átvett hallókészüléket bevizsgálunk. Amennyiben a javítás és bevizsgálás költségének ügyfél által fizetendő része a 10.000 Ft-ot nem haladja meg, úgy a javítást automatikusan elvégezzük és számlázzuk. Amennyiben az ügyfél által fizetendő rész a 10.000 Ft összeget várhatóan meghaladja, és a hibabejelentő lapon az ügyfél árajánlatot kért, akkor személyesen vagy telefonon szóbeli árajánlatot adunk. Amennyiben az ügyfél által fizetendő rész a 20.000 Ft összeget várhatóan meghaladja, akkor minden esetben árajánlatot adunk személyesen vagy telefonon, akkor is, ha az ügyfél a hibabejelentő lapon árajánlatot nem kért. Írásbeli javítási árajánlatot csak külön kérésre adunk ki. Az árajánlatok a kiadástól számított 30 naptári napig érvényesek.
A bevizsgálás és a tájékoztatás díja bruttó 1.000 Ft, amelyet akkor is ki kell egyenlíteni, amennyiben az ügyfél a javítást nem kéri.
A javítást a szervizbe érkezéstől számított 3-10 munkanap között vállaljuk. Ezt meghaladó szerviz vállalási idő esetén (pl.: alkatrészhiány) az ügyfelet tájékoztatjuk.
Amennyiben a bevizsgált és megjavított hallókészüléket az ügyfél saját címére kéri kiszállíttatni és futárnál kifizetni, a szállítási költség Magyarország területén:
bruttó 1795 Ft szállítási díj + bruttó 495 Ft utánvétel kezelési költsége, azaz összesen bruttó 2290 Ft.
A szállítási díj kizárólag a szállítás és csomagolás költségét tartalmazza. Csomagküldő partnerünk a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
A megjavított vagy bevizsgált hallókészüléket a Victofon Kft. az átvételtől számított maximum 3 hónapig tárolja díjmentesen, ezt követően havonta bruttó 1000Ft tárolási díjat számíthat fel a javítási és bevizsgálási díjakon felül.
Követeléskezelés
Amíg a hallókészülék/hallókészülékek ára (tartozékokkal együtt) az ügyfél által kiegyenlítésre nem kerül, a hallókészülék a tartozékokkal együtt a Victofon Kft. tulajdonát képezik. A hallókészülék próbahordási idő alatti sérülése vagy elvesztése esetén a felmerülő költségek az ügyfelet terhelik:
- elvesztés esetén maximum a hatályos NEAK árlista alapján a termék teljes árának megfelelő mértékig.
- sérülés esetén a sérülés mértékétől függően. (A Victofon Kft. által készített szakvélemény alapján)
A próbahordással az ügyfél vállalja, hogy amennyiben a próbahordás időtartamát követően nem kéri a készüléket, az igénybevett teljes áras termékeket (ház, illeszték, elem) legkésőbb a gyógyászati segédeszköz visszaadáskor megtéríti. A hallókészülék visszaadásának elmulasztása esetén, a Victofon Kft. jogosult külső követeléskezelő cég szolgáltatásait igénybe venni. Ez esetben a vételáron felül a behajtási eljárás költségét is meg kell térítenie az ügyfélnek, mely költségről az eljárás megkezdését követően a követeléskezelő partnerünk, a Credit Control Kft. (székhely: 1138 Budapest, Madarász Viktor u. 47-49, cégjegyzékszám: 01-09-562111, adószám: 12177705-2-41) értesítést küld majd. Az eljárás alatt a Credit Control Kft. külön meghatalmazás nélkül is jogosult a Victofon Kft. képviseletére.
Elérhetőségeink:
Központi ügyfélszolgálat: 1068 Budapest Szondi utca 98/A.
Telefon: 06-80/204-000
További információk elérhetők: www.victofon.hu
2024.06.18.